דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארצות הברית 

מאת    [ 24/08/2021 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 866 פעמים ]

כאשר מתכננים טיול ארוך לארצות הברית באמצעות רכב שכור, מומלץ לפנות מראש לסוכנים ישראלים אשר עוסקים בנושא השכרת רכב בארצות הברית כדי שתוכלו למצוא רכב מתאים להשכרה במחיר אטרקטיבי, עם כל הביטוחים הדרושים והמקיפים לאזרח ישראלי והחשוב מכל שתוכלו לדעת בוודאות שאתם אכן מקבלים הצעה משתלמת מחברה אמינה וידועה.

אם אתם בוחרים לשכור רכב דרך חברה כזו או אחרת, אזי יהיה חשוב מצדכם לעשות את זה כמו שצריך ולבחור אך ורק בחברה ידועה ואמינה שתוכלו להעזר בשירותיה גם לפני ההשכרה וגם לאחר ההשכרה. חשוב מאוד לבדוק זאת היטב, שכן רק כך תוכלו לדעת ללא כל צל של ספק שאתם מטיילים בדרך הטובה ביותר.

עליכם לעשות כל מה שצריך על מנת להפוך את החוויה שלכם בטיול בארצות הברית לכמה שיותר מהנה! אל תהססו להשוות בין חברות השכרה וסוכנים שונים המציעים רכבים להשכרה. כך תמצאו עבורכם את השירות הטוב ביותר להשכרת רכב בארה"ב ושיתאים בדיוק לכם, מבחינת המחירים, האמינות והשירות של חברת ההשכרה.

הכי חשוב - להזמין את הרכב רק מהארץ כדי לקבל את כל הביטוחים המתאימים לישראלים! לא להזמין רכב מאתרים אמריקאים ולא להזמין רכב כשמגיעים כבר לארה"ב כי לא תקבלו את הביטוחים הדרושים (תושבי ארצות הברית שוכרים רכבים בלי ביטוחים כי חברת האשראי שלהם מבטחת אותם, זה לא רלוונטי לתושב ישראל). 

להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף ועצבים מיותרים כאשר אתם שוכרים רכב בארצות הברית:

- קחו את הזמן ללמוד את הרכב ולהבין איפה נמצאים כל הכפתורים והאביזרים הנחוצים. במידה ומשהו ברכב לא פועל כשורה הודיעו לנציג חברת ההשכרה לפני שאתם עוזבים את מגרש ההשכרה.

- בדקו היכן נמצאת תחנת הדלק הקרובה ביותר למקום שבו אתם מחזירים את הרכב השכור. תדלקו את הרכב בהתאם לחוזה ההשכרה (לעתים מקבלים מיכל דלק במתנה ואז ניתן להחזיר את הרכב בלי לתדלק). שמרו את הקבלה עבור התדלוק להוכחת תדלוק במקרה הצורך.

- הקפידו מאוד על ניקיון הרכב בעת החזרתו לחברת ההשכרה. במידה וצריך לשטוף אותו כנסו לתחנת דלק קרובה ושטפו כתמים של חול בוץ וכו'. הקפידו שלא יהיו ברכב פירורים של אוכל, שקיות חטיפים, בקבוקי שתיה וכו'. חברת ההשכרה תחייב אתכם בעבור דמי ניקוי (VALENTING FEE) אשר יכולים להגיע עד סכום של 100 דולר!

- בקשו אישור על החזרת הרכב בצורה תקינה ועם מיכל דלק מלא. אם אין אפשרות באותו הזמן לקבל את האישור תבדקו שיש בידי חברת ההשכרה את כתובת האימייל שלכם כדי שיוכלו לשלוח לכם את האישור המבוקש. צלמו את מד הדלק למקרה ויטענו שהחזרתם את הרכב בלי דלק.

- ישנן פריצות רבות לרכבים באיזורים מסוימים בארצות הברית ובעבר כבר נפרצו רכבים ונגנבו קניות בשווי אלפי שקלים. חפשו מקום חניה מואר ובטוח כמו חניון ציבורי מאובטח והשתדלו לא להשאיר חפצים חשופים בתוך הרכב. 

 



המאמר נכתב בשיתוף עם אתר קאר מאסטר (Carmaster) המספק שירותי השכרת רכב בארצות הברית







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב